søndag 26. desember 2010

Verandanytt

I det siste har jeg lagt merke til en liten kar som har vært og trippa rundt på verandaen min. Fine, små spor etter de tynne pinneføtterne hans, var en medvirkende årsak til at jeg bestemte meg for å trå til:

Så nå får han brødskive hver dag, men når det åpner imorra, skal jeg på sjappa og skaffe noe bedre fuglemat. Egentlig ser han jo ikke direkte underernært ut...

Til tross for at jeg foretrekker andre fugler, kråker og slikt, syns jeg han er ganske fin :) Og gul! Jeg mater han til det ikke er så kaldt lenger iallefall...

2 kommentarer:

  1. Så fiiiin! Ut med deg å kjøpe fuglefrø eller kanskje du finner et fint lite julenek med rød sløyfe på :)

    Klem og ha en finfin romjul!!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, kjære du, og stor klem til guttan dine også.

    SvarSlett