mandag 6. desember 2010

Lett blanding

Det er rart med det. Noen ganger kommer jeg inn i en stim og maler flere bilder med likt motiv, mens det andre ganger blir en hysterisk blanding av hva jeg enn får for meg. Sånn har det vært med den siste tidens produksjoner, ser ikke akkurat noen åpenlys rød tråd...

Min versjon av et bilde jeg har kjøpt på loppis, originalen henger på badet.

Inspirert av en annen fyr sine bilder, bøffa vil kanskje noen si...

"half asleep beneath the stars with a small dog licking your face"
Fin strofe fra en Bob Dylanlåt; Jokerman.

6 kommentarer:

  1. Ja nu gleda æ mæ skikkeliiiiig :)

    Og du mala som en helt din flinkis! Ha ei finfin uke nede ved kysten og en bra shopperunde ;)

    SvarSlett
  2. Hvis du ikkje har noen å gi bort kunst til, så tar jeg gjerne imot!! Superkule!!!!! Får jo etterhvert ei hytta å pynt opp.

    SvarSlett
  3. hihi,takk,æ ska keep that in mind:))))

    SvarSlett
  4. kjempefine bilda,æ e gla æ har to du har malt

    SvarSlett
  5. oi,kor bra at du fikk tel å kommenter :)æ e og gla førr at du har to!!

    SvarSlett
  6. Kjempefin de va! vil ha! det eine ser ut som mæ og han budda i sommer;)

    SvarSlett