onsdag 25. mai 2011

My hero

Ja, tenk! Heldigvis at min herlige Mamma følger med på alt mulig, nettopp derfor kom jeg meg til Platekompaniet og fikk møte min kjære Bryan. Hadde med meg Magnus, noe som hjalp mot nervesammenbrudd:)
Her er han igang med signeringen. Sønnen hans, Tara, er han med de grønne brillene.

Jeg nærmer meg og er VELDIG NERVØS, haha :)

Bryan i dyp konsentrasjon!

Magnus får signert LP til mora si :) Bryan skrev personlig til henne, det gjorde han ikke til de andre, som vi så iallefall!

The magic moment! Gikk så mye bedre enn frykta :D Sønnen hans som tar dette bildet + at de tok bilder av meg og Bryan med sitt eget kamera (med tattoveringen min i hånda si:))

Kule, snille, blide og stilige Bryan Ferry - måtte jo legge armen rundt han! Ville helst gi han en jævelsmask på kinnet, men så modig er jeg bare ikke...

Beste dagen ever! Ikveld er det konsert, jeg bare spør, kan det bli stort bedre???

1 kommentar:

  1. Så kult! Så det på facebook åsså og de på jobben kommenterte på kor jævly kry du så ut :D Artibarti!

    SvarSlett