fredag 22. april 2011

En liten tur ut

En tur ut er virkelig digg enkelte dager. Her er et sikkert vårtegn av typen som henger fast på klærne:

....ELLER! På haletipper som svinser forbi:

Vårtegn nr.1, hvitveisen, er i full blomst. Disse små stod så fint plassert, bak et stygt hus:



Andre fine ting vi gikk forbi. De hvite under er noe av det mest delikate jeg har sett på lenge! Når jeg ser sånt får jeg lyst til å ta en bit, men jeg stod imot og holdt meg til sniffing...de lukta helt nydelig, som en parfyme i seg sjøl :)




Verdens beste venn var selvfølgelig med. Ikke bare er han den beste vennen, han er også udiskutabelt den vakreste (!) :

Her har han fått øye på ei flue og gleder seg naturligvis over det. Selv om vi ikke "feirer" påske her i huset sier vi allikevel GOD PÅSKE !!!

3 kommentarer: