fredag 14. januar 2011

Tegning

Er ikke min sterkeste side, men i det siste har jeg prøvd litt, blir jo i alle fall ikke bedre uten å øve. Dette skal liksom være en fugl, siden hjertene plutselig blanda seg inn, så kan det vel være en lovebird:

Har fremdeles dilla på Grinderman. Inni albumcoveret er det så sinnsykt kule greier at jeg bare måtte prøve litt selv:

Nå er det helg, jeg skal ikke tegne,men male. Må få ferdig endel greier som begynner å irritere meg, liker ikke halvferdige bilder som står rundt omkring.
Jeg sier herved god helg med enda en versjon av favorittlåt nr.1 fra Grinderman2, men live denne gang, YIHAAA :D
Legg for all del merke til hvor jævlig stilige disse gutta er, kan ikke vente til det blir min tur til å se dem igjen:


3 kommentarer:

  1. Oh the lovebird is tres pretty! :-)

    SvarSlett
  2. thanks,thats sweet of you :)in the post im saying that im no good at drawings,but have decided to practice it some more,these are some of the first results...

    SvarSlett